Könyvelés Bérszámfejtés Adótanácsadás
 
       
Társaságunk 2006.-ban kezdte meg mûködését klasszikus családi vállalkozásként, tagjai Lakatosné Régi Gabriella és Lakatos Csaba közgazdászok. Szakmai végzettségünket 2004.-ben szereztük a budapesti Pénzügyi és Számviteli Fõiskola nappali tagozatának elvégzésével. A szakmai munkát Lakatos Csaba regisztrált mérlegképes könyvelõ (PM reg.sz.:171037) és adótanácsadó irányítja, aki szakmai tapasztalatát 2003-tól egy több-telephelyû irodahálózat egyik kihelyezett könyvelõirodájának vezetõjeként szerezte, majd késõbb-szintén a Pénzügyi és Számviteli Fõiskola szervezésében- adótanácsadói képzettséget szerzett. 2008-tól a többmillárd forint árbevételû TTC M0 KFT részére végzünk ügyviteli szolgáltatásokat, ezen belül is mi látjuk el a teljes bérszámfejtési feladatkört, adótanácsokkal valamint havi kontroling-beszámolók készítésével segítjük a felsõvezetõi döntéshozatalt.
Munkánk során alapvetõen a kitûnõ programozói háttérrel rendelkezõ EMIR és BRUNETT+ programokat használjuk, mely programok alkalmassá teszik irodánkat arra, hogy a kis forgalmú, egyszerûbb mûködésû szervezetek mellett a nagy forgalmú és széles tevékenységi körû vállalkozások könyvelését és bérszámfejtését az ügyfeleink kérésének megfelelõ részletességgel, munkaszámos bontásban is el tudjuk végezni. Ügyfélkörünket a fenti társaságon túl gazdasági társaságok, egyéni vállalkozások, egyesületek, és közhasznú egyesület alkotják, így az ilyen típusú gazdálkodó szervezetek könyvelését naprakész ismeretekkel tudjuk vállalni, valamint a budapesti székhelyû könyvvizsgálattal is foglalkozó Marketservice KFT.-vel való szoros együttmûködésünk is hozzájárul a rendelkezésünkre álló széleskörû tudásbázishoz.
Irodánk Pázmándon található, ahol családias környezetben várjuk az ügyfeleinket elõzetes idõpont egyeztetés után. Fontosnak tartjuk, hogy találkozásaink során mindig jusson elegendõ idõ a vállalkozással kapcsolatos adózási, mûködési és ügyviteli kérdések alapos átbeszélésére, valamint ezen felül szükség esetén jogász segítségét igénybe véve jogi kérdésekben is tudunk tanácsot adni.
Társaságunk célja, hogy a nyilvántartások pontos vezetésével, az optimális adóstratégia megalkotásával és szükség esetén kontroling-kimutatások elkészítésével segítsük az ügyfelek gazdálkodásának optimalizálását, illetve hogy az információk birtokában hamarabb lehessen a mûködés során felmerülõ kihívásokra a megfelelõ választ megadni. Munkánk során azt az alapelvet tartjuk szem elõtt, hogy akkor mûködik jól a saját társaságunk, ha az ügyfeleink erõsek és nyereségesek, ezért számunkra is ennek elérése az elsõdleges cél.